A Hold fia
Menü

Kezdőlap

A Hold fia

Szereplők

Varázslatok

pek

Fan/fiction-ök, novellák, versek

Újdonságok

Vendégkönyv

 

 
Jelmondatunk... =)

Mi emberek félünk a farkasban rejlő bestiától,
mert nem értjük a bennünk rejlő bestiát.

Gerald Hausman

 
Banner- és buttoncserék


 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Számláló
Indulás: 2009-04-30
 

Linkek, amiket jó, ha meglátogatsz ;)
 
Macska
 
Szövetségek

Szövetség leírások és pontozások: (Szabadon elosztható pontok: 54)

Vadász: Az íjak mesterei, akik főleg élelemszerzés céljából vadásznak. A természet fiai és lányai, otthonosan mozognak az erdőkben, a pusztán, vagy éppen ahol elég időt eltöltenek, hogy kiismerhessék az adott környezetet. A csapdakészítés az egyik specialitásuk, bármilyen vadat könnyen elejtenek, ha akarnak. Bár a kalandozóknak éppen ezért nem árt néha a lábuk elé nézni, ha éppen egy lakottabbnak mondható erdőben sétálnak, mert könnyen egy fán himbálózva találhatják magukat. A vadászok általában nyugodtak, hatalmas türelemmel, amik engedhetetlen tulajdonságok a vadászathoz. Jellemük általánosan jó, szeretik óvni a természetet, ügyelnek a harmonikus együttélésre, feleslegesen nem ontanak vért.

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 10

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 10

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 8

-              Fellépés: 2

-              Mágikus erő: 2

 

Őrző: A városok és a király védelmezői, különlegesen képzett harcosok, akik a biztonságért és rendért felelnek. A városokon belül sok különböző feladatot elláthatnak, például a falak védelme, az utcák biztonsága, egy-egy felderítő expedíció, különleges küldetések, akár személyek védelme. Remek az észlelésük, a figyelmüket nehezen kerülik el a fontosabb történések, események. Erősek és bátrak, hűségesek és szolgálatkészek általában. Többségük közel és távolharcban is járatos, valamint akár nehezebb páncélt is könnyen magukra öltenek, amiben akadálymentesen végrehajtják a megerőltetőbb feladatokat. Kitartásuk kiemelkedő, jellemük leggyakrabban jó, törvénytisztelő.

-              Erő: 10

-              Ügyesség: 2

-              Állóképesség: 10

-              Érzékelés: 8

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 2

-              Fellépés: 2

-              Mágikus erő: 2

 

Harcos: A harcosok erejükre támaszkodnak általában és valamilyen közel- vagy távolharci fegyverre specializálódnak. Nem ritka közöttük a kétkezes fegyverforgató sem vagy éppen a remek pajzshasználó. Persze vannak, akik a gyorsaságukra és ügyességükre támaszkodnak, meglepően furmányosan és taktikusan szembeszállva az ellenséggel. Több cél is vezetheti őket a fegyverek mesterségére, például védelmezés, lopás, kalandok, vagy csak a szimpla öldöklés vagy harci hév. Többségük nem a legokosabb, de akadnak közöttük kivételes stratégák is. A leggyakoribb kaszt, minden fajból kerülhetnek ki belőle tagok. Bátrak, szívósak, tettre készek, szeretik általában a kihívást és a kalandokat. Van, aki dicsőségre vágyik, de akad, aki pusztán a világot próbálja formálni a kardja élével. Jellemük bármilyen lehet, nincsenek ideológiákhoz és korlátokhoz kötve egyáltalán.

Pusztítók

-              Erő: 10

-              Ügyesség: 2

-              Állóképesség: 10

-              Érzékelés: 2

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 2

-              Fellépés: 8

-              Mágikus erő: 2

Lefegyverzők

-              Erő: 8

-              Ügyesség: 10

-              Állóképesség: 10

-              Érzékelés: 2

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 2

-              Fellépés: 2

-              Mágikus erő: 2

Cselszövők

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 10

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 10

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 8

-              Fellépés: 2

-              Mágikus erő: 2

 

Mágus: A mágusok intelligensek és szívósak, szellemi erejüket és varázslataikat használják a csatákban és a kalandokban. Vannak, akik születnek rá, vannak, akik könyvekből és mestereiktől sajátítják el a tudomány fortélyait. Általában a háttérből szórják a pusztító és segítő varázslatokat, attól függően melyiket ítélik meg hasznosabbak. Vannak köztük hatalomra éhesek, segítő vándorok, gyógyítók, tudósok. Jellemük a harcosokéhoz hasonlóan kötetlen, bár a gonosz jellemű tagok inkább a háttérből irányítják a szálakat, így róluk kevesebbet tudnak az avatatlanok, ahogy a mágia sötétebb bugyrairól is. Ha nem belülről fakad a tehetség a varázsláshoz, akkor szokás specializálódni valamely varázslatfajtára, amiben egy idő után féleleletes erők mozgósíthatók meg. Jellemük változatos, céljaiktól függően hajlanak a jóság vagy gonoszság, a rend vagy a káosz felé. Ritka közöttük a semleges jellem.
A mágusok képesek megidézni ún. léleklényeket. Ezeknek négy típusa van: a védelmező, ami védi a mágust, ill. társait, az álomfogó, ami a mágus szellemi energiáit tölti fel, illetve gyógyít, a holdsugár, ami egy hátas állat, illetve az erdőszellem, ami pedig besegít a varázsló támadásaiba különféle erős varázslatokkal.

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 2

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 2

-              Intelligencia: 10

-              Bölcsesség:2

-              Fellépés: 8

-              Mágikus erő: 10

 

Vándor: A vándorok a természet járói, képzett vadászok és nyomolvasók. Közel állnak a vadászok szövetségeihez, csak míg a vadászok általában ritkán váltanak lakhelyet, addig a vándorok nevükhöz méltón folyton úton vannak. Terepismeretük nagyon széleskörű, szinte bármilyen éghajlaton és környezetben feltalálják magukat. Remek harcosok, bár nem olyan képzettek, mint a hivatásos kasztúak. Bölcsek és ravaszak, sokszor védelmezőek és segítőkészek. Jellemük lehet gonosz, ők kevesen vannak, de igen félelmetesek. Szellemük szabad, nem kötődnek általában semmihez és senkihez, bár egy kaland kedvéért csatlakozhatnak bárkihez, ha úgy ítélik meg, hogy megéri. Általában értenek a gyógyításhoz és a gyógynövényekhez, bár nem alap ez a jellegű tudás. Nyomolvasásuknak, nesztelen mivoltuknak és éles érzékelésüknek a felderítők és kalandorok sokszor hasznukat veszik, így nem élnek elszigetelten, mint némely vadász.

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 10

-              Állóképesség: 10

-              Érzékelés: 8

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 2

-              Fellépés: 2

-              Mágikus erő: 2

 

Kém: A kémek remek lopakodók, megfigyelők, cselszövők és megtévesztők. Kilétüket nem fedik fel, körmönfont módszerekkel épülnek be oda, ahonnan a szükséges információkat remélik. Legfőbb érték náluk az érzékelés, az ügyesség, és a fellépés, bár fontos lehet nekik a bölcsesség is, hogy jobban tudjanak mások érzéseiben eligazodni, a legapróbb jelekre reagálni. Általában a háttérben maradnak, onnan észrevétlenül ellopva az értékes információkat, titkokat és meglátásokat, hogy továbbítsák azokat a magas jutalmazás fényében. Ha kell, akkor bizonyos kémek a személyek és célpontok likvidálását sem vetik meg, elvégre a kellő tudásuk és fortélyosságuk megvan hozzá, hogy csak ne is sejtsék gyilkosság történt. Jellemük semleges általában, bár lehetnek gonoszok és jók is, elvégre a jó ügyek érdekében is lehet kémkedni. Egy biztos, a törvényeket nem tartják sokra, csak a megbízókhoz hűek, és hozzájuk is csak akkor, ha megfizetik, vagy egyéb okból kitartanak mellettük.

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 10

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 10

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 2

-              Fellépés: 8

-              Mágikus erő: 2

 

Bárd: A művészetek mesterei, így a harcmodoruk is művészi. Elbűvölő kecsességgel és hihetetlen gyorsassággal támadnak, extrém manőverekkel, mintha csak táncolnának. Emellett énekesek, zenészek és gyakran "mesemondók" is. Könnyen elbűvölik és magukhoz édesgetik a különböző fajok tagjait, mágiában is főleg efféle bűbájokat alkalmaznak néhány támadó illetve védekező mellet. Általában a fellépésük magas, mivel közönség előtt szerepelnek, illetve ügyességük is kiemelkedő. Általában jók, vagy semlegesek, gonoszak ritkábban fordulnak elő közöttük. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lehetnek csalók. Jámbor természetük, végtelen türelmük mögött precíz gyilkos rejtőzik. Harc közben is szinte táncolnak, mozgásuk gyors, művészi, mozdulataik pontosak és végzetesek. Éppen ezért fontos számukra a bölcsesség mellett a fellépés illetve az ügyesség. Mézédes hangjukkal, simogató énekeikkel, érdekes történeteikkel és hangszeres játékukkal – mint például a lantjáték- könnyen elaltatják még a legbizalmatlanabb ember gyanakvását is. Viselkedésük és megjelenésük csupa kellem, báj és nyugalom, aminek igen kevesen tudnak ellenállni.

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 10

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 2

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 8

-              Fellépés: 10

-              Mágikus erő: 2

 

Bérgyilkos: A sötét elfeknél az egyik közkedvelt szövetség, ahol a kémekhez hasonló tulajdonságoknak kedveznek, tehát az ügyességnek, az érzékelésnek. Bár náluk a fellépés és a bölcsesség kevésbé fontos tulajdonság, inkább az erő, hogy támadásaik biztosabbak és halálosabbak legyenek. Ezeknek a szövetségi tagoknak a halál csak a munka része, nem válogatnak az eszközökben, ha feladat van precízen és tisztán végrehajtják. Bár vannak, akik inkább a cselekre építenek, például mérgekkel és csapdákkal, talán ők még veszélyesebbnek is mondhatóak. Jellemük inkább gonosz, mint semleges, valamint természetük szabadabb, nem szeretik a kötöttségeket és törvények láncait. Fürgék, kegyetlenek, és általában nem vetik meg a fekete vagy morbid humort sem.

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 10

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 10

-              Intelligencia: 8

-              Bölcsesség: 2

-              Fellépés: 2

-              Mágikus erő: 2

 

Papok: A papok az istenek hű követői és igéiknek a hirdetői. Vannak, akik békésebb természetűek és inkább gyógyítással és kutatásokkal próbálják az életet egységesebbé tenni, mások inkább karddal vívják ki a tiszteletet és segítenek a bajbajutottakon, vagy éppen inkább nyomorba döntenek falvakat és városokat az istenüknek örömet okozva. Mágiájukat közvetlen a hitükből merítik, így ezeket a varázslatokat a mágusok és egyéb varázshasználók nem sajátíthatják el. A pap hatalmát az istenétől arra kapja, hogy az isten akaratát kivitelezze. Persze ha egy pap kitér a hitéből, akkor varázsolni sem lesz képes. Erejük, fellépésük, bölcsességük és állóképességük egyaránt lehet kiemelkedő, jellemüktől függően. Lehetnek jók is és gonoszak is, semlegesek semmiképpen. Inkább a rend felé hajlanak, mint a káosz felé, bár ha úgy érzik, istenük célja e felé mutat, akkor átmenetileg félrerakják szilárd nézeteiket.

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 2

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 2

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség:10

-              Fellépés: 8

-              Mágikus erő: 10

 

Hajósok: A tenger szabadszellemű fiai és lányai, akik ismerik az áramlatokat és a kontinens illetve szigetek körülvevő partvidékeket és zátonyokat. Ügyességük mellett erejükre is nagy szükségük van a hajón elvégzendő munkákhoz. Két fő típusuk van: vannak kereskedők illetve kalózok. A kereskedők általában bölcsek, fellépésükkel könnyen rábeszélnek -esetleg rászednek- másokat, üzleti érzékük kiváló, remekül alkudoznak anélkül, hogy veszteséget kellene elkönyvelniük. Lehetnek semlegesek, jók és gonoszak is. Mellettük a kalózok rettegett harcosok, s bár a kereskedők is meg tudják védeni magukat, azért igyekeznek elkerülni a kalózokkal való találkozást, akik végigrabolják a kereskedőhajók rakományait. Általában semlegesek vagy gonoszak, sokan híresek kegyetlenségükről. Erejük mellett ügyességükre is nagy szükségük van.

Kereskedők:

-              Erő: 10

-              Ügyesség: 2

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 2

-              Intelligencia: 8

-              Bölcsesség:2

-              Fellépés: 10

-              Mágikus erő: 2

Kalózok:

-              Erő: 10

-              Ügyesség: 8

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 2

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 2

-              Fellépés: 10

-              Mágikus erő: 2

 

Andalító: Gaz csábítók, éles eszű bérgyilkosok, akik a testi vágy gyengédségét használják áldozataik elbódításához. Mézesmázos beszédük és simogató, kellemes érintéseik minden gyanút elűznek, s mikor az illető nem számít rá - talán épp egy átmulatott éjszaka után-, a kurtizán lecsap és átvágja a torkát. Az előkelőbb bordélyházakban dolgoznak ők, férfiak és nők, akik a testi örömök osztásán kívül gyógyítanak is, ám mindezek ellenére kivételes bérgyilkosok is, bár ezt nem árulják el senkinek, s csak a befolyásosabb egyének tudhatnak erről. A hangjuk is andalító, s gyakran játszanak valamilyen hangszeren kuncsaftjaik szórakoztatása miatt, de ezen a téren cseppet sem olyan ügyesek, mint a bárdok. Mégis ők az éji kéj vérbefojtó katonái...

-              Erő: 2

-              Ügyesség: 10

-              Állóképesség: 2

-              Érzékelés: 2

-              Intelligencia: 2

-              Bölcsesség: 8

-              Fellépés: 10

-              Mágikus erő: 2

 
Szerepjáték

Suilad Barátaim!

Örömmel jelentjük be, hogy végre megnyílt a szerepjátékos fórumunk, amint az alábbi címen érhettek el:

http://www.sonofthemoon.tarhely.biz/

A főoldal mellett a fórumon is megtaláltok minden információt, valamint a fórumon a segítség fórumban találhatjátok meg a karakterlapot, ami szükséges a jelentkezéshez. (A karakterlap kitöltéséhez is készítettünk segítséget, ezt is ugyan itt találhatják meg!)

Jelentkezni a következő címen lehet (ezt is megtalálhatjátok a fórumon a segítség fórumon belül a jelentkezésnél ^^):

sonofthemoon.maeronth@gmail.com

Várjuk a jelentkezésetek! Reméljük sokan lesztek! :D Bármilyen kérdésetek van, forduljatok hozzánk nyugodtan!

Üdvözlettel:

Lyana és Oderian

 
Szerepjáték

Fajok

Történelem

Szövetségek

Házak

Háziállatok

Hátasok

 
Katt, ha tetszik az oldal!

FRPG Top Sites - Magyarország

 
FRPG bannercsere
 
Chat
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak