A Hold fia
Menü

Kezdőlap

A Hold fia

Szereplők

Varázslatok

pek

Fan/fiction-ök, novellák, versek

Újdonságok

Vendégkönyv

 

 
Jelmondatunk... =)

Mi emberek félünk a farkasban rejlő bestiától,
mert nem értjük a bennünk rejlő bestiát.

Gerald Hausman

 
Banner- és buttoncserék


 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Számláló
Indulás: 2009-04-30
 

Linkek, amiket jó, ha meglátogatsz ;)
 
Macska
 
Házak

A házak leírásai és bejutási feltételek!

A külön felsorolt házakba bármilyen faj tartozhat. A lentebb a fajok nevei alatt felsorolt külön házakba, csak az adott faj tagjai, illetve félvérei tartozhatnak! Egy következő topicban azt is felsoroljuk, hogy egyébként melyik fajnál melyik ház elérhető/nem elérhető, kérlek figyeljetek erre is! Ha van valami problémátok, kérlek, szóljatok! :)

Vadászok

-          Aylkru figyelők háza: Olyan vadászok, akik becserkészik, akár a legritkább vadat is és akár egy karcolás nélkül leterítik. Észlelésük kiemelkedő, nem lehet őket lesből megtámadni. Mivel folyton az erdőt járják, ezért minden apró rezdülését értik és akár a legapróbb változást is észreveszik.
Bejutási feltételek:
- Érzékelés: 18
- Ügyesség: 20
- Nyomolvasás haladó szinten
- Lopakodás haladó szinten
- Íjhasználat mesteri szinten + valamilyen közelharci fegyver haladó szintű használata.

-          Moîra szelídítők háza: Nem a vadászat a legfőbb feladatuk, hanem az állatok befogása és megszelídítése. Könnyen becserkészik a kiszemelt vadat és fájdalommentesen ejtik fogságukba ravasz csapdáikkal. Türelmük hatalmas, mivel gyakran hosszú idő egy-egy különlegesebb példány kézhez szoktatása.
Bejutási feltételek:
- Érzékelés: 18
- Ügyesség: 20
- Bölcsesség 18
- Nyomolvasás haladó szinten
- Lopakodás haladó szinten
- Csapdakészítés mesteri szinten

 

Őrzők

-          Herionor paladinok háza: Paplovagoknak is nevezik őket. Megjelenésük tisztelet vív ki. Erősek, rettenthetetlenek, általában hatalmas páncélban vannak. Fegyverzetükön pedig az általuk tisztelt isten, vagy celuê-juk jelenik meg egy jelkép, vagy motívum által. A falkavezér mellett az első sorban állnak a csatában. Hatalmas pusztítást képesek véghezvinni, csapásaik precízek és végzetesek. Ha megjelennek valahogy a levegő is megváltozik…
Bejutási feltételek:
- Erő: 18
- Ügyesség: 16
- Életkor: legalább 500 év.
- Egy, vagy kétkezes közelharci fegyver használata mesteri szinten, pajzshasználat haladó szinten.

Harcosok

-          Rannior Felderítők Háza: A vadont és az ismeretlen területeket járják, hogy új területek meghódítását tegyék lehetővé. Akár a legváratlanabb támadásra is azonnal reagálnak, (szövetségüktől függően) gyorsan vágják le az ellenséget. Nyugalmuk egyesek számára már irritáló, de hideg kimértségük csak portyáik alatt ül ki rájuk. Haragjuk elől nem menekülhetnek az ellenséges harcosok, bár könyörületük sem a legeszményibb. Ha valakin megkönyörülnek, úgy megfélemlítik, hogy az többet nem mer majd még csak a városból sem kilépni.
Bejutási feltételek:
- Erő: 18
- Ügyesség: 18
- Bölcsesség: 15
- Nyomolvasás haladó szinten.
- Valamilyen közelharci fegyver mesteri szintű használata.

-          Sakregh Hadseregbeliek Háza: A királyi seregek tagjai. Erősek, rettenthetetlenek, lépteik nyomán megremegni látszik a föld. Törvénytisztelőek és hűségesek. Hitükhöz általában makacsul ragaszkodnak és a parancsokat –általában- tökéletesen teljesítik. Megbízhatóak, nem lehet őket egykönnyen átverni. Erejükre nagy szükségük van a csatákban, hisz vissza kell verniük az ellenséget. Gyorsan térnek ki a feléjük suhanó fegyverek elől és állóképességük is kiemelkedő. Utolsó leheletüket felhasználva is felállnak és lesújtanak még egy utolsót…
Bejutási feltételek:
- Erő: 20
- Ügyesség: 16
- Állóképesség: 18
- Valamilyen közelharci fegyver mesteri szintű használata.
 

Mágusok

-          Nestadra gyógyítók háza: Kiemelkedő mágikus képességeikkel képesek akár a nemrég elhunytakat is feléleszteni (ám fontos, hogy a halál időtartama nem lehet több pár óránál). A legmélyebb hegeket is eltüntetik, a megszálltakat megtisztítják, a tébolyultak elméjét újra megvilágosítják, az elátkozottakat megszabadítják átkuktól (ám ez utóbbit nem szokták műveli, mivel az átkoknak általában oka van, valamint azért, mert senki sem bírja megfizetni a művelet árát).
Bejutási feltételek:
- Mágia: 20
- Intelligencia: 18

-          Kromeron mágusok háza: Kiemelkedő mágikus képességekkel rendelkeznek, egyesek képesek akár az elmét is irányítani. Általában felismerik az átkokat, s könnyen is átkoznak. Képesek érzékelni a rossz aurát, s megtisztítani akár egy pár méter sugarú területet is. Sokan félik őket, hisz belülről is képesek ölni, ám ennek ellenére általában nagyon türelmesek, nehéz kihozni őket a sodrukból…
Bejutási feltételek
- Mágia: 20
- Intelligencia: 18
- Botforgatás haladó szinten

 

Kémek

-          Noscarh bérgyilkosok háza: Aljas gyilkosoknak tartják őket, akik pénzért bármit megtesznek, és ez általában így is van, ám nem mindenki választotta szabadon ezt a sorsot. Gyorsak és ügyesek, hogy áldozatukat nesztelenül megközelíthessék. Ravaszak, szavaikkal elillantják a legkisebb gyanút is valós kilétükről.
Bejutási feltételek:
- Ügyesség: 18
- Fellépés: 16
- Megtévesztés/szemfényvesztés és lopakodás haladó szinten.
- Valamilyen közelharci fegyver haladó szinten való használata.

Bárdok

-          Lîrlassa bárdok háza: Jellemismeretük kiváló, kifogástalanul játszanak el bármit: lehetnek épp összetört utazók, vagy épp csalfa és kéjenc mulatozók. Megjelenésük nyugalmat és szépséget áraszt. Mindenkit megnyugtatnak és bárkit könnyű szerrel megtévesztenek, anélkül, hogy akár a csalás esetlegessége is feltűnne. Tekintetükkel és hangjukkal megragadják a hallgatót, aki, ha nem vigyáz, könnyen a bárd játékszerévé válhat. Könnyen beépülnek bárhová, ezzel is hasznos információkat –és persze saját maguk számára tapasztalatot- szerezve, annak, aki megfizeti őket. Igazukról bárkit meggyőznek és ők lelkesítik fel a csatába indulókat is.
Bejutási feltételek:
- Ügyesség: 18
- Érzékelés: 16
- Bölcsesség: 18
- Jellemismeret haladó szinten.
- Szónoklás haladó szinten.
- Megtévesztés, szemfényvesztés haladó szinten.
- Szereplés mesteri szinten.
- Művészetek haladó szinten (pl. éneklés, lantjáték).

Kereskedők

-          Alnu'lîgh  Kereskedők Háza: Furmányosak, magabiztosak, bárkit rábeszélnek bármire, ha nem elég rátermett az illető. Vigyázni kell velük, mert bár a legtöbb becsületes, sokan hajtanak a profitra, ezért könnyen kifosztják a tehetetlen oleniket. Ők szerzik be a legkülönlegesebb portékákat, az élelmiszerek és nyersanyagok mellett.
Bejutási feltételek:
- Bölcsesség: 18
- Fellépés: 18
- Erő: 16
- Szónoklás haladó szinten.
- Nyelvismeret haladó szinten.

Andalítók

-          Ikhrol Andalítók Háza: Az előkelőbb bordélyházakban dolgozó kívánatos férfiak és nők tartoznak ide. Mágiájukkal képesek gyógyítani, s emellett bérgyilkosnak is kiválóak. Számukra nincs lehetetlen feladat, ugyanis, ha nyíltan nem bírnak végezni áldozataikkal, hát a legalattomosabb módszerekkel megteszik azt titkon. Éppen ezért értenek a méregkeveréshez és mások manipulálásához.
Bejutási feltételek:
- Ügyesség: 18
- Bölcsesség 15
- Fellépés: 15
- Gyógyítás, lopakodás és rászedés haladó szinten.

 

A Helytartók háza fajonként eltérő, de lényege, hogy minden fajnál a helytartók a faj vezetői köré csoportosulnak

Helytartók

-          Îwross Királyi Kamarások /Vezéri Kamarások Háza: Ők intézik a király/vezér ügyeit, mellette állnak minden döntésekor és elmondják véleményüket. Bölcsek és rendkívül körültekintőek, emellett remek harcosok is. Nem mind néz ki könyvmolynak, de nem is pont azok. Ők csak a legvégső esetben harcolnak a királyukért/vezérükért, mikor már a testőrség ereje nem elég, s ekkor is elsődleges feladatuk a királyi/vezéri család elmenekítése.
Bejutási feltételek:
- Bölcsesség: 20
- Jellemismeret  mesteri szinten.
- Érvelés haladó szinten.

-          Rephaxient Királyi Testőrség /Vezéri Testőrség Háza: Erős és rettenthetetlen harcosok, általában nagy, fényes páncélban a király/vezér címerével. Nem mer beléjük kötni senki, s olyan megjelenésük van, hogy bárki az utcán félrehúzódik, ha meglát egy királyi testőrt. Na, nem azért, mert olyan agresszívak lennének, de büszkék és a megjelenésük tiszteletet hív ki. Kiváló harcosok, a legvégsőkig harcolnak, s akár több halálos seb megszerzése után is újra felállnak, még egyszer utoljára, s lesújtanak a fegyverükkel egy eget rengetőt…
Bejutási feltételek:
- Erő: 20
- Ügyesség: 20
- Fegyveres és fegyver nélküli harc mesteri szinten.
- Túlélés haladó szinten.

-          Silfel Ispánok Háza: Bizonyos kisebb terülteket felügyelnek a városokban, kinyilvánítják a király/vezér rendeleteit, háború idején pedig ők toboroznak önkénteseket a hadseregbe. Ők is remek harcosok, bár nem a harc a legfőbb feladatuk, hanem inkább a törvények betartatása. Őket is tisztelik a városiak/falubeliek, bár ők általában népszerűbbek a nép körében, mint a testőrök, s jobban el is tudnak vegyülni köztük, így szerezve érdekes információkat a királynak/vezérnek.
Bejutási feltételek:
- Intelligencia: 18
- Erő: 16
- Fellépés: 18
- Szónoklás haladó szinten.
- Érvelés haladó szinten.

---------------------------------------------------------------------------------------------
 

Démon:

-          Wrendor Fekete Mágusok Háza: Sötét mágusok, erősen negatív energia övezi őket, s nem riadnak meg semmitől. Magabiztosak, félelmetesek, lepaktáltak a sötét istenekkel, s éppen ezért nem jó az útjukban állni, hisz számukra hobbi mások megátkozása, a családok kiirtása pedig egyszerű szórakozás.
Bejutási feltételek:
- Mágia: 20
- Intelligencia: 18

 

Sötét elf:

-          Norwindor-i Árnyak bérgyilkosok háza: Aljas gyilkosoknak tartják őket, akik pénzért bármit megtesznek, és ez általában így is van, ám nem mindenki választotta szabadon ezt a sorsot. Gyorsak és ügyesek, hogy áldozatukat nesztelenül megközelíthessék. Ravaszak, szavaikkal elillantják a legkisebb gyanút is valós kilétükről.
Bejutási feltételek:
- Ügyesség: 18
- Fellépés: 16
- Megtévesztés/szemfényvesztés és lopakodás haladó szinten.
- Valamilyen közelharci fegyver haladó szinten való használata.

Nimfák:

Vadászok:

-          Fernyn sárkányidomárok háza: Ebbe a házba csak kevesen léphetnek be, ugyanis nagy veszéllyel jár. A sárkányidomárok kifejezetten erősek, ügyességük is egyedülálló, hisz fontos, hogy a lények csapásai elől el tudjanak ugrani. Türelmük hatalmas, mivel gyakran hosszú idő egy-egy különlegesebb példány kézhez szoktatása.
Bejutási feltételek:
- Erő: 20
- Ügyesség: 20
- Bölcsesség 18
- Nyomolvasás haladó szinten
- Lopakodás haladó szinten

Rotanok:

Harcosok

-          Teraigh portyázók háza: A határterületek járják, hogy a betolakodó ellenséget visszaverjék, megakadályozzák illetéktelenek behatolását. Akár a legváratlanabb támadásra is azonnal reagálnak, (szövetségüktől függően) gyorsan vágják le a betolakodókat. Nyugalmuk egyesek számára már irritáló, de hideg kimértségük csak portyáik alatt ül ki rájuk. Haragjuk elől nem menekülhetnek a betörő ellenséges harcosok, bár könyörületük sem a legeszményibb. Ha valakin megkönyörülnek, úgy megfélemlítik, hogy az többet nem mer majd még csak a városból sem kilépni.
Bejutási feltételek:
- Erő: 18
- Ügyesség: 18
- Bölcsesség: 15
- Nyomolvasás haladó szinten.
- Valamilyen közelharci fegyver mesteri szintű használata.

 

Kereskedők Háza nem elérhető az alábbi fajoknál: rotano, vámpír, nimfa

Vadászok Háza nem elérhető az alábbi fajoknál: sötét elf, vámpír.

Bárdok Háza nem elérhető az alábbi fajoknál: vámpír, ember.

Mágusok Háza nem elérhető az alábbi fajoknál: vámpír, ember.

Paladinok Háza nem elérhető az alábbi fajoknál: démon.

 
Szerepjáték

Suilad Barátaim!

Örömmel jelentjük be, hogy végre megnyílt a szerepjátékos fórumunk, amint az alábbi címen érhettek el:

http://www.sonofthemoon.tarhely.biz/

A főoldal mellett a fórumon is megtaláltok minden információt, valamint a fórumon a segítség fórumban találhatjátok meg a karakterlapot, ami szükséges a jelentkezéshez. (A karakterlap kitöltéséhez is készítettünk segítséget, ezt is ugyan itt találhatják meg!)

Jelentkezni a következő címen lehet (ezt is megtalálhatjátok a fórumon a segítség fórumon belül a jelentkezésnél ^^):

sonofthemoon.maeronth@gmail.com

Várjuk a jelentkezésetek! Reméljük sokan lesztek! :D Bármilyen kérdésetek van, forduljatok hozzánk nyugodtan!

Üdvözlettel:

Lyana és Oderian

 
Szerepjáték

Fajok

Történelem

Szövetségek

Házak

Háziállatok

Hátasok

 
Katt, ha tetszik az oldal!

FRPG Top Sites - Magyarország

 
FRPG bannercsere
 
Chat
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak